Sıkça Sorulan Sorular

Sipariş Öncesi

1-Ürünler ne kadar sürede gönderilmektedir?
Web sitemizde yer alan her ürünün birbirinden farklı tedarik süreleri bulunmaktadır. Beğendiğiniz ürünün detay sayfasında Sepete Ekle butonunun hemen üstünde ürünün tahmini teslimat  tarihi yer almaktadır. Birden fazla ürün satın alırsanız, tesimat süresi en uzun olan ürün bekleneceğinden kargonuz bu süre sonunda adresinize gönderilebilecektir. 

2- Siparişimdeki tüm ürünleri tek bir seferde mi gönderilecek?

Web sitemizde yer alan bazı ürünler Uvi.com.tr deposunda hazırlanarak size gönderilmektedir. Depodan gönderilen türde aldığınız tüm ürünler birleştirilip tek seferde gönderilmektedir. Bazı ürünler ise tedarikçi firmalar tarafından direk olarak sizin adresinize gönderilmektedir. Eğer siparişinizde hem depodan gönderilecek, hem tedarikçi firmalardan gönderilecek olan ürünler varsa birden fazla seferde gönderi yapılabilir.


3-Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız ?
Anlaşmalı olduğumuz kargo Sürat Kargo firmasıdır. Ancak sitemizde yer alan bazı ürünler tedarikçi firmalar tarafından, firmanın kendi anlaşmalı olduğu kargo ile gönderilmektedir.

4-Telefon ile sipariş verebilir miyim ?
Şuan için telefon yolu ile sipariş oluşturulamamaktadır. Uvi.com.tr sitemiz üzerinden sitemize ücretsiz üye olarak veya üye olmadan da sipariş oluşturabilirsiniz.


Sipariş Anı

1-Ürün ölçülerini nereden bulabilirim ?
Seçtiğiniz ürünün sayfasında açıklama kısmının hemen altında bulunan ‘Detaylı Bilgi ‘ ve ‘Ürün Özellikleri ‘ bölümlerinden merak ettiğiniz bilgilere rahatlıkla ulaşabiliriz.

2- Siparişime ek ürün ekleyebilir miyim ?
Ödemesi yapılmış siparişe sistem gereği yeni ürün eklenememektedir. İstediğiniz ürün için yeni sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Yeni oluşturduğunuz siparişin ödeme sayfasındaki not alanına diğer siparişinizin numarasını yazmanız durumunda ikinci siparişinize uygulanacak olan kargo ücretiniz üyeliğinize Akçe olarak aktarabiliriz. Siparişinizin ödemesini henüz yapmadıysanız sepetinize ürün eklemeye devam edebilirsiniz.

Sipariş Sonrası

1- Siparişimi Uvi.com.tr üzerinden takip edebilir miyim?
Siparişinizin tüm adımlarını sitemizin üst kısmında bulunan "Hesabım" menüsü altındaki "Siparişlerim" bölümünden takip edebilirsiniz.

2- Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişiniz sevkiyat sürecine girmediği müddetçe değişiklikleri Müşteri Hizmetleri departmanımıza başvurarak gerçekleştirebilirsiniz.

3- Hangi kargo firması ile teslimatlar gerçekleştirilmektedir?
Uvi.com.tr kargo sevkiyatlarını Sürat Kargo ile gerçekleştirmekte olup, siparişleriniz Sürat Kargo ile belirtilen adrese teslim edilmektedir. Bazı ürünler firmanın kendi anlaşmalı olduğu kargo ile firma adresinden direkt müşteri adresine kargolanır. Uvi.com.tr kargo firmasında değişiklik yapma hakkına sahiptir.

İptal – İade

Siparişimi Nasıl iptal edebilirim ?
İptal talebinizi 0216 484 22 15 numaramızdan Müşteri Hizmetlerini arayarak ya da hesabınızda siparişlerim menüsünden iptal edebilirsiniz.


Para iadesi ne zaman yapılır ve para iadesi hesabıma veya kredi kartıma ne zaman yansır?

Para iadesi, cayma bildiriminin tarafımıza ulaşmasından itibaren 14 gün içinde yapılır.Ancak bu bedel, bankanın durumuna göre, Uvi.com.tr tarafından iade işleminin yapılmasından sonraki 1-5 iş günü arasında hesabınıza veya kredi kartınıza yansır.

Teslimatla ilgili önemli bilgiler:
* Kargonuzu teslim alırken, kargo yetkilisi yanınızdayken paketi kontrol etmenizi öneririz. Eksik/Hasarlı ürün tespit etmeniz durumunda; kargo yetkilisinden tutanak tutmasını talep ediniz ve ürünleri teslim almayınız. Tutanak tutulması, kargodaki problemin sizden değil, kargo firmasından kaynaklandığını gösterir. Tutanak sonucunda yeni ürün tarafınıza hemen kargolanacaktır.
* Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
* Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dökümanları ve tüm aksesuarları ile göndermeniz gerekmektedir. Kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerin iadesi kabul edilmektedir.
* Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmaması ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir.

Ürünleri kaç gün içerisinde iade edebiliriz ?
Ürünleri teslim aldığınız an itibari ile 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Taksitli alışverişin iadesi nasıl yapılmaktadır ?
Taksitli alışverişlerde tarafımızdan iadenin tamamı bankaya iletilmektedir. Ancak taksitler bitene kadar her ay çekilmiş ve yeniden yatırılmış olarak ekstrede görünmeye devam etmektedir. Konu hakkında bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Üyelik işlemleri

Sitenize nasıl üye olabilirim ?
Üye OL linkimizi tıklayarak üyelik kısmından işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik için herhangi bir ücret alınmamaktadır.

Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Üye giriş sayfamızda bulunan “Şifremi Unuttum” alanına tıkladığınızda sisteme kayıtlı e-mail adresinize aktivasyon linki gönderilecektir. Bu aktivasyon linkine tıklayarak karşınıza gelen yeni sayfa içerisinde “Yeni Parola”nızı oluşturabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyelik iptal işlemleri tarafımızca sağlanmakta olup, talebinizi Müşteri Hizmetlerini arayarak iptal talebinizi iletmenizi rica ederiz.

Kampanyalarınızdan haberdar olmak istiyorum , Ne yapmalıyım ?
Kampanya ve yeniliklerden haberdar olmak için üye olurken ‘’ Uvi.com.tr'un kampanyalarından e-posta ile haberdar olmak istiyorum ‘ kısmını işaretlediğinizde işleminiz gerçekleşecektir.

Diğer Hizmetler


Siparişimin ödemesini nasıl yapabilirim ?
Sipariş oluştururken kredi kartı ile ödeme özelliğinden yararlanabilirsiniz.

Kredi kartı ile ödemelerinizde sitemizde belirli dönemlerde belirtilen taksit seçenekleri ile ödeme imkanı bulunmakta olup, bu gibi durumlar sitemizde ilgili bölümlerde belirtilmektedir.

Yurtdışı teslimatlarınız bulunmakta mıdır?
Uvi.com.tr olarak yurt dışına teslimatlarımız şu an için gerçekleştirilmemektedir.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mıdır?
Kapıda ödeme seçeneğimiz şu an için mevcut değildir.

Ürünleri görebileceğimiz fiziki mağazanız mevcut mudur?
Uvi.com.tr üzerinden satışı gerçekleştirilen ürünlerin internet sitemiz üzerinden temini mümkündür. Ürünlerimizi satışa sunduğumuz fiziki mağazalarımızın bilgilerini Şubelerimiz linkinde görebilirsiniz.

Diğer soru, görüş ve önerileriniz için bilgi@uvi.com.tr mail adresimizden bize ulaşabilirsiniz.

Keyifli Alışverişler Dileriz...

 

Warning: SessionHandler::write(): write failed: Disk quota exceeded (122) in /home/uviwebcom/public_html/system/library/session/native.php on line 21