Kargo & Teslimat
Kargo
/ Teslimat bilgileri
Siparişiniz sonrasında
tarafınıza gönderdiğimiz bilgilendirme maillerinde kargo takip numarası ve
linki ile siparişinizin durumu hakkında anlık bilgi alabilirsiniz.
Siparişleriniz neticesinde
oluşan kargo ücreti, ödeme kısmında size belirtilen oranda siparişinize yansıtılmaktadır.
Belli dönemlerde ve/veya belli sipariş tutarları üzerinde kargonun ücretsiz
olarak gerçekleştirilmesi uygulaması tamamen uvi.com.tr 'nin insiyatifindedir.
Söz konusu belirtilen tutarların üzerinde veya ücretsiz kargo uygulamalarının
öncesinde/sonrasında oluşturulan siparişlerde uvi.com.tr mesuliyet kabul etmez.
Sitemiz üzerinden vermiş
olduğunuz siparişleriniz, anlaşmalı kargo şirketleri tarafından Türkiye
sınırları içerisinde bulunan adresinize kadar teslim edilmektedir. Büyük
yerleşim yerleri haricinde kalan ilçe, belde vb. yerleşim yerlerine kargo
şirketlerinin haftanın belli günleri sevkiyatları olabilmektedir, bu gibi
durumlarda yaşanabilecek gecikmelerde uvi.com.tr mesuliyet kabul etmez.
Siparişleriniz ürün stoklarına, sipariş yoğunluğuna ve stokta olmayan ürünün
tedarik süresine bağlı olarak maksimum 4 günde (Cumartesi Günleri Dahil)
kargoya teslim edilir. Ayrıca birçok kargo firması Türkiye genelinde bulunan
köylere teslimat yapmamakta, yapıldığı takdirde ilave ücret talep etmektedir. Bu
durumlarda oluşabilecek ilave ücretler alıcıya aittir.
Belirtmiş olduğunuz adreste
bulunamamanız durumunda, paketiniz kargo görevlisi tarafından şube detaylarını
da bulabileceğiniz bir not bırakılarak en yakın şubeye geri götürülmektedir. 3
gün içerisinde söz konusu şubeden paketinizi teslim alabilirsiniz. Bu süre
zarfında da teslim alınmayan kargolar uvi.com.tr 'a geri gönderilmektedir.
Kargonuz size ulaşamadığı takdirde tarafımıza geri gönderilen siparişlerde
tarafımıza Müşteri Hizmetleri üzerinden ulaşarak isim - soy isim, adres ve
telefon bilgilerinizi teyit edebilir ve ürünün tarafınıza tekrar gönderimini
isteyebilirsiniz.
Kargonuzun yanlış bir
adrese gitme olasılığında, gerekli işlem tarafımızdan yapılmaktadır. uvi.com.tr üzerinden
yaptığınız alışverişlerde tarafımıza ilettiğiniz adres bilgileriniz hiçbir
değişiklik yapılmadan otomatik olarak kargo firmasına aktarılmaktadır. Burada
oluşabilecek yanlışlıklar, yanlış adrese gerçekleştirilen gönderimler uvi.com.tr 'a bağlı bir seçim değildir.
Yanlış adrese gönderim söz konusu ise, bu durumu bize e-mail yoluyla
bildirdiğinizde, konu tarafımızca kargo firmasına aktarılır ve gerekli
yönlendirme işlemini kısa sürede yapılması sağlanır.
Kargoda olan
siparişlerinizde adres ve/veya alıcı ismi değişikliği gerçekleştirilebilmektedir.
Kargoya teslimatı gerçekleştirilen siparişlerinizin, teslimat adresi
değişikliği ve/veya alıcı ismi değişikliği kargo şirketine tarafımızdan
iletilmekte olup, bu tür değişikliklerde teslimat için ilave sürece gereksinim
duyulabilmektedir. Teslimat adresi/alıcı ismi değişiklik talepleriniz sadece
üyeliğinizin bulunduğu e-mail adresi üzerinden tarafımıza iletilen mail
aracılığı ile gerçekleştirilebilmektedir.
Siparişe ait faturalar
kargo ile birlikte gönderilmektedir. Siparişinize ait faturalarınız yasal
olarak paketinizin dış yüzeyinde bulunması gerekmektedir, bu sebepten dolayı
faturanız siparişleriniz ile birlikte gönderilmektedir. Hediye olarak
gönderimini gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz alıcıya sevk irsaliyesi ile
gönderilmekte olup, fatura size ayrıca ulaştırılmaktadır. Sipariş esnasında
ilgili bölümlerde işaretlediğiniz takdirde fatura ile teslimat adreslerinizi
farklı adresler olarak belirtebilirsiniz. Ayrıca hediye gönderimlerinizde de
hediye sipariş gönderiminde alıcıya sevk irsaliyesi ile teslimat yapılmakta
olup, fatura ayrıca belirtilen adrese gönderilmektedir.
Sitemiz üzerinden
gönderilen her türlü siparişleriniz, faturası ile birlikte sevkiyata hazırlanır
ve kargoya teslim edilir. Yasal olarak paketinizin dış yüzeyinde bulunması
gereken faturanız herhangi bir nedenle siparişiniz ile birlikte gelmediği
takdirde, kargo görevlisine fatura isteğinizi/talebinizi iletebilir, talebinize
rağmen fatura yine de size teslim edilemiyorsa, faturanız için tutanak
hazırlatabilirsiniz. Bizi konu hakkında bilgilendirdiğiniz takdirde de en kısa
sürede tarafınıza faturanızın aslı ya da ''aslı gibidir'' kaşeli bir kopyasını
adresinize gönderilebilmektedir.
Kargo paketinizin size
teslimi esnasında pakette herhangi bir deformasyon, kusur mevcut ise, kargo
teslim formunu imzalamadan önce kargo görevlisinin yanında kargo paketinizi
açarak kutu içerisindeki ürününüzün fiziki durumunu kontrol ediniz. Kutunun
içerisinde bulunan ürününüz bir şekilde zarar görmüşse, ürünü teslim almayıp
kargo görevlisine iade ediniz ve mutlaka kargo hasar tutanağı hazırlatınız. Bu
şekilde tarafımıza geri gelen ürünlerinizin değişimi yapılarak tekrardan
gönderim gerçekleştirilmektedir. Şayet ürününüzün o an için gönderimi mümkün
değilse tarafınıza ücretiniz iade edilmektedir. Aynı şekilde kargo paketinizin
size teslimi sırasında, kargo teslim tutanağını imzalamadan önce yapacağınız
kontrolde, size ait olmayan, talebiniz olmayan bir ürünün teslimatı
gerçekleştirildiğinde, kargoyu teslim almayarak kargo görevlisine iade ediniz.
Bizi konu hakkında bilgilendirdiğiniz takdirde, gerekli kontroller yapılar,
iade edilen ürün tarafımıza ulaştıktan sonra doğru ürün gönderimi
gerçekleştirilecektir.
Siparişinizin size
ulaşmaması durumunda siparişiniz esnasında vermiş olduğunuz bilgilerin
doğruluğunu kontrol edebilirsiniz.Verilen tüm doğru bilgilere rağmen
siparişinizin farklı bir adrese gönderimi söz konusu ise, konuyu Müşteri
Hizmetleri aracılığıyla bize bildirmenizi rica ederiz. Konu tarafımızdan kargo
şirketi ile görüşülerek siparişinizin size teslimatı sağlanabilmektedir.